Warunki handlowe

 

 Warunki handlowe 

Na stronie www.klubsmjsport.pl mogą się rejestrować następujące podmioty: 

  • Jednostki budżetowe, tj. szkoły, urzędy, gminy 
  • Kluby sportowe 
  • Stowarzyszenia 
  • Fundacje 

 

Każdy klient, który rozpocznie współpracę z SMJ Sport po zatwierdzeniu zgłoszenia rejestracyjnego otrzyma: 

15% rabatu*

Formy płatności 

Możliwe są wyłącznie następujące formy płatności: pobranie/gotówka lub przedpłata

Wyłącznie jednostkom budżetowym przysługuje możliwość dokonywania zakupów z odroczonym terminem płatności wynoszącym maksymalnie 30 dni. 

Warunkiem otrzymania odroczonego terminu płatności jest przesłanie skanu bądź faksu zobowiązania do zapłaty z pieczątką jednostki budżetowej oraz podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentacji. 

Koszt wysyłki 

Przy pojedynczym zamówieniu na kwotę, co najmniej 600 zł brutto nie doliczamy kosztu przesyłki (za wyjątkiem dużych gabarytowo produktów, przy których w opisie produktu widnieje informacja o koszcie przesyłki. 

 

Reklamacje prosimy kierować na adres:

SMJ sport Sp. z o.o. (z dopiskiem reklamacja)
ul. Regulska 2B
05-816 Reguły

Do towaru należy dołączyć:

  • Dowód potwierdzający zakup

  • Formularz reklamacyjny z danymi teleadresowymi oraz dokładny opis wad, gdzie się znajdują i w jakich okolicznościach doszło do uszkodzenia. Gotowy formularz reklamacyjny mogą pobrać Państwo poniżej.

Decyzja, w jaki sposób została rozpatrzona reklamacja zostanie udzielona w ciągu 14 dni.

Pobierz formularz reklamacyjny w formacie PDF

*Rabat 15% nie dotyczy produktów już objętych promocją!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel